måndag 11 maj 2009

GLAD idag för att:
















Idag har vi anmält Hemi och Rambo till en utställning!! Tro det eller ej men det är faktiskt santxD!!!


Japp ni läste rätt..det är gjort!^^ Utställning i Bosjökloster den 6/6.Jag kan knappt fatta det:S vi är ju inte så utställnings intresserade men ibland måste man ju prova på ngt nytt..:) Och då fick det bli utställning, för det är nästan det enda vi inte har gjort med våra hundar... Vi får väl hoppas på att det går bra, men gör det inte det så är det inte hela världen för då har man iaf provat hehe ;) Så klart så är jag glad för detta men samtidigt är jag lite nervös..:) både Sofie och Anneli ska komma och Anneli ska ha Ichiban(Hemis kullbror) med sig och ställa ut honom också..:) Kul men ändån lite "pirrigt" eller vad man ska säga hehe ;)Nu måste jag gå och äta och sen ska jag sooova! Är jättetrött idag! :) Ha det bäst. <3



*Och bara för allt detta prat om Hemi och Rambo(som vanligtxD) så så får det väl bli varsen bild på dom två då :)<3*

2 kommentarer:

Pamela sa...

HAHA lille Rambo vid askrosorna o Hemi vid rapsen! Såå gulligt! haha..! Det kommer gå skitbra på utställningen! :D Alltid skoj att få de bedömda! Jag kommer nästa gång!

Cina sa...

Jättekul att ni äntligen tagit mod till er att anmäla hundarna! Ni kommer att vara jättenervösa när det är dags, men det är ALLA andra med...även de som ställt förr.... Ett djupt andetag, rak i ryggen, tro på din hund. För visst är just din hund den bästa! Både för, under tiden och efter utställning. Oavsett resultat. Och jag säger som Pamela.....Alltid skoj att få de bedömda!