onsdag 13 maj 2009

En film!!

Hej!! :)

Idag så var det skolan, inte så jobbigt började kl.08.30 och slutade kl.11.30 så det var inte så lång dag x) Åkte bussen med mamma hem för hon slutade också skolan då! Var hemma vid kl.13.00^^

Jag har inte gjort ngt speciellt idag mer än att kolla lite läxa och sitta vid datorn x) Sen ikväll så skulle jag träna lite lydnad med hundarna och mamma skulle filma det,men tji(?) fick vi..varken Hemi eller Rambo vill träna lydnad. Dom var helt ofokuserade.Tänkte lägga in en film på det men då skäms man bara över hur fjantiga dom var på sina filmer..xD Så jag sprang ett varv runt kameran med Hemi som lite utställningsträning ist, det gick ju inte så himla bra det heller men det gick..när vi skulle filma Rambo när han sprang så dog ju kameran..:@(arg gubbe) så det blev ingen film på hans runda.:( Men iochmed att vi ska till Bialitt på Fredag och träna lite agility,lydnad så får vi väl filma allt då ist..^^ Lägger upp filmen på Hemi och mig när vi kör utställningsvarvet, han har dock svansen alldeles för högt upp det vet jag så kommentera inte det tackxD och han springer lite halv-skruttigt,men det ska ju tränas mer på, vi har ju aldrig tränat det innan. Lägger in fler filmer på fredag eller lördag ist! DÅ ska där bli bra filmer!! :)

Nä nu ska jag inte sitta här mer ^^ Får väl göra ngt vettigare! Ha det bäst <33

2 kommentarer:

Pamela sa...

Hihi så fin han e! Frågan e om ni int ekommer få "avdrag" för att ni har för bra lydnad på honom =P Det har de sagt till mig de få ggr jag ställt Kimba o även till andr ajag vet, för annars e det bra att de springer o ha fokus på en men i utställning ska de springa mer fritt o inte så som i lydnaden xD Fast jag vill hellre ha bra lydnad! haha..! Det såg fint ut annars! alltså efresom det såg så "lydigt" ut så ska du tävla *jaaaa* :D

Tina och Dalqin sa...

Tack snälla för ert stöd, det värmer gott att höra att han blev utan men.
Hemi är en mycket vacker man, och när jag tittar på filmen skrattar jag gott..man kan verkligen se att de är bröder