tisdag 5 maj 2009

^^


*Bild på Hemis halvbror Vegas-Gold! En riktigt snygg briard!!!*
(Vegas är också halvbror med Kimba och är helbror med Elsa!)


Hejsan:)

Ett tag sen jag skrev igen.^^
Får väl berätt lite om vad som har hänt sen jag skrev sist;) (blir ju inte så mycket dåxD)
Jag har varit och kolla på lydnadstävling på Helsingborg bruks hundsklubb!jättekul!! Där träffade jag Pamela med Kimba:D Och hennes kompis Anna med Pelle. Emma med Elsa var också där.(Har träffat henne innen när Hemi var lite och vi var på briardträff)
Det gick jättebra för Pamela -hon kom trea!:D:D Emma kom etta med Elsa. jättekul och bra! Väldigt bra reklam för briarder för både Pamela och Emma har briard ju xD
Efter tävlingen så åkte jag hem och jag hade tur med tåg och buss för en gångs skull ^^!
Sen har det inte hänt så mycket mer än skolan och träna för hundarna.:)
Fast igår var jag faktiskt väldigt flitig!!
Jag skulle ut och gå en runda med Rambo, tänkte inte gå någon vidare lång runda^^ Men det kunde ju bara glömmas när jag såg grusvägen upp mot "rövareskogen". raps på båda sidorna om vägen! Mysigt ju:D Så det blev en lite längre runda än vad jag hade tänkt mig+ att halva rundan blev en joggingrunda!! Kul var det iafxD sen när jag kom hem så hade mamma gått en runda med Hemi, så då tänkte jag att då behöver jag ju inte gå med han också,men an hade andra planer! Så klart ville han gå en runda med mig också. så jag tänkte :ja vrf inte ?:) Så det blev en liten runda med han också. Kände mig "tvungen" att jogga lite med han också så det gjorde jag, han uppskattade det nog tror jag:D

Imorgon slutar jag 11.30 så då blir det väl hem,äta och förhoppningsvis sen till Bialitt och träna!!:)
Nu ska jag duscha och sen ta det lugnt Hoppas att alla har det bra, här regnar det annars är det bra.!

//Karolin

1 kommentar:

Pamela sa...

Så skoj det var att du kom o kollade på när vi tävlade =) Som sagt, tävlar du i närheten så står jag i publiken.. Shit så flitig o jogga m hundarna, det borde jag göra oftare =P