onsdag 14 januari 2009

090114!

Hejsan! :D

Ett tag sedan jag skrev men har inte haft så mycket tid..men nu känner jag att jag måste skriva lite. Har inga bra glasögon på mig så blir inte så långt inlägg. Det hela med mina glasögon började med att Hemi min kära hund råkade trampa på mitt huvud när jag låg i sängen...typiskt han..haha ^^ Iallafall så blev dom lite sneda så jag fick åka in till glasögonmagasinet. Hon som skulle laga som råkade istället ta i sönder dom. f*n också tänkte jag nu måste jag skaffa nya glasögon eller så kostar det väl jättemycket..men icke! dom beställde hem nya bågar (som jag får imorgon)likadana :D Och det kostade bara ngt på 100 kronor! :) Tur!

Annars så har jag inte gjort så mycket på ett tag nu men ska kanske börja en agilitykurs med råttan Rambo :) + att jag har varit sjuk några dagar nu..:( Mår bättre nu och tänkte gå till skolan imrgon men nu kan jag inte det eftersom att mina glasögon är sönder..Får bli skolan på Fredag istället.:) NU ska jag sluta skriva och titta tv. Ha det bäst! <33

1 kommentar:

Cina sa...

guldklimpen för "Råttan"? haha