tisdag 6 januari 2009

090106!

Hallå!
Idag var det väla med Jeanette och lämna in hennes mobil...sen har jag inte gjort något efter det ..kom hem typ precis och vi ska äta snart! :)

Imorse innan jag skulle iväg så filmade vi hundarna ute i trädgården. Ingen lång bana men mest för att visa hur Rambo kör agility nu :D Hemi tyckte att det var en amatörbana så han bara "skruttar" sig hehe . ^^ Gick inte att filma slalom eftersom att marken var stenfrusen och det var inte så lätt att sätta ner pinnarna i marken..ska be pappa göra ett ordentligt slalom eller så ska jag köra ett :D nu är maten snart klar så måste hjälpa mamma :D ha det <3
























4 kommentarer:

Ewa sa...

Åh, så bra det blev Karolin. Synd bara att det blåste mycket ute så vi fick ha grenen framför tunneln. Det gick ju bra iaf. Jag ska prata med pappa om den där slalombanan...//Mamma

Cina sa...

Heja Heja! Det ser ju jättebra ut när Rambo och Hemi tar hindren! Hoppas du kan få slalombanan med......Önskar önskar! Snart är det dags att börja träna för utställningen med......Nästa valpträff blir på en utställning i Borås....

Tina och Dalqin sa...

Dalqin ville tassa in och säja hej till sin bror Hemi.Jättefin blogg.
Ha det bäst
Tina och Dalqin

Sofie sa...

Vad fina och duktiga ni är! Imponerande! Han är så vacker er Hemi! Lille Rambo ser jag fram emot att träffa också, snabb liten kille på banan. Kram på er