söndag 18 januari 2009

Några dagar...:)

Bild på en "briardtrappa" :) Häftigt värre haha^^
Hellu!

Hoppas att allt är bra med allt och alla :) själv mår jag bra!

I lördags så var jag med Jenny A på öppet hus på victum och kollade på deras trevliga gymnasieskola! Riktigt bra verkar den (tycker jag iaf) hehe. sen hände det väl inte så mycket mer den dagen..förutom att jag träffade Thomas som jag inte har träffat på länge :)(var på victum med sin kusin som går där)...
Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag var på familia med min kära moster! :) Det var jättekul + att det blev ingen dyr runda hehe ;)
Jag har även tränat lite med mina älskade vovvsingar (som vanligt haha)! Och det gick ju naturligvis superduper bra! Blir mest lydnadsträning nu när det är så hård mark och det inte är så jättekul väder ute.. lite klickerträning blir det också ! Och det tycker både Hemi och Rambo om!! Det får bli mer agilityträning när marken har blivit mjukare och det är finare väder så att man slipper träna inomhus.Det är ju nyttigt att träna agility inomhus med men det är mysigare och roligare ute ..+ att där har man inga "tjocka pinnar" att springa in i när man vänder sig om.. hehe ^^ Nu orkar jag inte skriva mer för jag är skittrött! men ni får ha det bra så skriver jag mer någon annan dag :) <3



1 kommentar:

Chili sa...

Hej! Vill bara säga att din kära moster också hade en mysig dag på Familia! Det blev ju verkligen en billig runda så det kan vi göra fler gånger.
Måste bara fråga vem Thomas är också. Nyfiken som jag är. ;)
Kram till nästa gång!