söndag 4 januari 2009

4/1-09!

Hallå! Idag den 4/1-09 är det lilla Rambos ettårsdag :D:D Han är stor "kille" nu! Han och Hemi hade lite kalas innan och fick leverkorvstårta..inte något som jag tycker om men hundarna älskade det!

Idag så har jag inte gjort något speciellt skulle egentligen åkt till hundcentret och träna lite och filma där men jag orkade tyvärr inte idag..men det blev lite filmning här hemma nu ikväll istället.Blev lite mörkt men får se om det funkar att se det här ändån. :) Imorgon ska vi åka till faster Inga som bor i Klippan och då ska kanske Hemi och Rambo med! Dom tycker ju om henne sååå mycket. Nu ska jag slappa lite framför tv:n sen ska jag nog bara mysa med vovvarna :D:D
Ha det bäst!

1 kommentar:

Karolin,Hemi,Rambo sa...

Det är rätt så mörkt men ni får se det ni ser! Kommer förhoppningsvis en som är ljusare och bättre så att man verkligen ser hur han kör! :)