torsdag 7 januari 2010

Ny bild under bloggrubiken!

Hej! Nu har lilla Rambo fyllt sina 2 år! I födelsedagspresent fick han en svart IKEA råtta - som han blev superlycklig över!! ;) Vi hade lite "kalas" för honom här hemma och sjöng "vi gratulerar". ^^ Hemi blev lite svartsjuk när Rambo fick present och inte han hihi ;).

Träningen är inte den bäst just nu och det har den inte varit på ett tag, men det ska nog bli bättre - men först ska det bli lite bättre väder tycker jag (A)(H) ;)!

Har lagt en ny bild som header eller vad det heter, den är bara på Bosse eftersom att jag inte hittade ngn bra bild med båda på och jag fixade inte att få ihop två bilder till en..får byta bild mellan Hemi och Rambo istället :)

Nu har jag inte tid att sitta här mer, ska hjälpa mamma med maten och sen kommer Pamela och Kimba hit!!! :D :D :D Vi har liite snö här så det blir säkert roligt för hundarna att busa runt i den :) får se om jag/vi kan få ngra bra foton! :)

hej så länge :D

Inga kommentarer: