lördag 2 januari 2010

attans vad jag är dålig på uppdatering...

Jag vet att jag är seeeeg på att uppdatera bloggen men det kan inte hjälpas (H) hihi

Nu är både jul och nyår över - men INTE kylan! Den får gärna försvinna för mig del..eller vad tycker ni? är så kallt att varje gång man ska ut får man ju ta på sig termobyxor och allt. Iallafall så fyllde jag ju 18 i Fredags(!!) 18 redan...fattar egentligen det inte (H) Idag hade vi ett litet kalas för mig med mormor&morfar och några av syskonen :D fick fina paketer av alla som jag verkligen kommer att ha användning för!! :) Bilden som jag lägger in är på en sak som jag har velat ha vääligt länge och idag så fick jag den!!!!!!! :D jag är lycklig ^^



*Bilden på MIN nya väska!*

Nu ska jag typ gå och lägga mig eller nåt sånt för jag gick upp kl. 05.00 imorse för att åka in och inventera på maxi i helsingborg! Inget jobbigt att räkna varor, det är att gå upp så tidig som är jobbigt x)

Det finns väl inget mer att skriva mer än att Bossemannen fyller 2 år på Måndag(4/1).

Hoppas att alla har haft en bra jul och ett bra nyår! :)
Tills jag skriver igen: God fortsättning! ;)

3 kommentarer:

Pamela sa...

Grattis i efterskott!! Vilken tjusig väska!! :D Vi ses på torsdag! :)

amanda sa...

den är så underbart fin hehe !!!!!/amanda

Anonym sa...

Den väskan var ju fiin<3
Och GRATTIS JÄTTEMYCKET I EFTERSKOTT<3