onsdag 19 augusti 2009

haaaj ;P
nu blir det förhoppningsvis fint väder igen :D "synd" bara att skolan börjar precis då..^^
men sån otur får man väl leva med eller ? :)
Igår skulle jag och Hemi ut och träna en runda på bialitt, men så sa mamma att dom skulle till hembygdsparken - så klart ändrade jag mig direkt! där finns ju både störning + att Hemi tycker att det är roligt där. Kameran var inte med..^^

Idag har det inte hänt så mycket har varit rätt så varmt och vindstilla.
Imorgon börjar skolan och det blir nog kul tror jag :D:D
Här kommer några bilder på hundarna :D
*Rambo, den söta lilla busen :)*
*När vi skulle till hembygdsparken igår så körde vi så klart med Imperialen :D
Så la Hemi ut huvudet så som man brukar se hundarna göra i filmer när dom åker cab haha ;)*
Sen hämtade Rambo Amandas balettkjol och ville väl (enligt mig) ha den på sig ;)
Så klart fick han ju det hihihihi..^^*
*Rambo som balettdansös*
*Hemi stod och tittade på och verkade avundsjuk så han fick också ha på den och leka balettdansös ;)*
Nu ska jag fixa inför imorgon :D Ha det!

Inga kommentarer: