lördag 4 juli 2009

Bild på en fjant <3


Bilden: Som det står i överskriften:bild på en fjant- Hemis favvoplats ute i hallen på min dörrmatta (fick när jag fyllde år) som det står I love my dog på, och med huvudet på första trappsteget som kudde haha typiskt briarder eller ? ;)
Fortfarande är det fint väder :) har ju inte varit dåligt väder sen midsommar här :) Eftersom att det är så varmt ute så blir det inte mycket träning,så det finns inte så mycket att uppdatera om, fast kan ju säga att Rambo fick följa med en runda till Klippans djurfoder igår en runda och titta^^ dom har fixat v i den nu. Han var jätteduktig och skötte sig galantxD Där låg en nalle som liknade en katt och den tyckte han var liite läskig ;) men när han hade tittat på den lite så ville han bara busa med den haha!
Nu ska vi en runda till Höganäs :) Ha det bra i det fina vädret

1 kommentar:

Tina och Dalqin sa...

Så fin han är med jättefin päls och stora härliga tassar.Sofie sa att Dalqin och Hemi är väldigt lika. När jag var och hälsade på valparna innan jag fick hem Dalqin, så tog jag fel valp och bar runt på, det var säkert din Hemi jag kånkade rundor på :)
Absolut ska jag lägga in lite mer bilder, jag har varit alldeles för lat sista tiden. Kram från oss