måndag 29 juni 2009

fortfarande så är det fint väder ute :) men om jag ska gnälla lite så tycker jag att det är liite för varmt,man kan ju inte träna så mkt med dogsen..x) fast det går ju än så länge på kvällen!
dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket,mest bara varit sola&bada här hemma.
Idag blev det en lite tur med tåg för mig och Rambo(vi åkte till ödåkra och gick en liten runda sen hem igen). Gick jättebra och den lilla busen charmar ju alla som ser honom ;)
Imorgon vet jag inte vad som händer,Evelina kom hit och sover här tills imorgon så om det inte är dåligt eller för varmt väder imorgon så blir det kanske en runda till Hembygdsparken i Ängelholm :)

Nä nu ska jag faktiskt ut och ta vara på hmm..."hundträningsvärmen" kallar jag den ;)

Ha det bra! <3

2 kommentarer:

Cina sa...

Tro jag det att Rambo charmar!! Han är ju så söt och trevlig liten kille. Tråkigt att ni inte kom till valpträffen. Vi väntade länge på er...Ha det gott och ta det lugnt i sommarvärmen.

Tina och Dalqin sa...

Klart att han golvade alla med sin charm, så fin som han är
Kram från oss