fredag 5 december 2008

Fredag 5 December 2008 :)

<33 Bild på Alonzo (briard)<33


Hallo :)




Idag skolan började kl.08.30. Första lektionen engelska...sådär roligt jobbade bara med engelskahäfte. Sen var det rast :D Efter rasten så var det matte på schemat. :( Tråkigt! Men det gick iaf bra och jag fick reda på att jag har fått ett G i matten :D:D Glad! Efter matten så var det lunch/rast. Sen var det Svenska/hemkunskapsprov. Egentligen skulle vi sluta 12.30 fast vi fick sluta när vi var klara med provet så jag gick hem vid 12.00 :) Tog tåget hem och lämnade lite saker sen bar det av till väla med bussen! Hittade julklappar till Amanda,Matilda,mamma och pappa :) Bara mormor och morfar kvar nu! När vi kom hem från väla så lagade vi good mat. Och nu sitter jag bara här och softar ;) Ska väl ut en runda med vovvarna senare :) <3>


Nu ska jag nog bada :D:D Det har varit en "häftig" dag idag ju så jag behöver slappna av lite.. ^^


Ha dwet bra iallafall!


Karolin <33

1 kommentar:

Jeanette sa...

Grattis till ditt G! <3