torsdag 27 november 2008

Torsdag

Hejhej! ^^

Idag skulle jag egentligen till skolan men hade jätteont i huvudet när jag gick upp imorse.. BORING! Stannade hemma och sov typ..Men imorgon så blir det förhoppningsvis skolan igen ;D

Rambo var på djursjukhuset i Tisdags..Inte kul.. Men det var som tur inget allvarligt, han ska bara äta dietmat nu ett tag. Han skulle egentligen dit idag på återbesök men han är mycket bättre nu så det behövdes inte :D Skönt! ^^

Nu ska jag hjälpa mamma med att laga mat för jag är jättehungrig!

Ha det jättebra! <3

(Här är en film på hur Hemis slalom såg ut i somras när han precis fattat hur man skulle göra)


4 kommentarer:

Jeanette sa...

Tråkigt att höra om Rambo :/

Vilken veterinär? :) Fick han käka i/d nu ett tag? /Jeanette

Ewa sa...

Hoppas det blir någon god mat som DU ska laga...Kycklingfilé är ju din favorit så det blir väl det??? Hoppas jag iaf. Kram

Cina sa...

Skönt att Rambo blev bra så fort igen!

Hemi är ju duktig!! Du har ju bara skickat honom och han vet vad han ska göra....Toppen!

Filma mer!
/Cina

Chili sa...

Kul med en filmsnutt! Men har ni inte satt upp dom där pinnarna efter Rambos storlek ;)
Synd att Rambo blivit sjuk. Hoppas det inte var allvarligt.
Kramar!