söndag 28 november 2010

Länge sedan jag skrev igen...

Hej - längesedan jag skrev igen - men som sagt jag orkar inte, inte för att det egentligen är jobbigt att blogga men det blir iaf så :P
Iallafall så har det hänt rätt så mycket sedan jag skrev sist - Rambo kastrerades(har jag skrivit om) och han mår MYCKET bättre nu och han är mycket trevligare också! :) <3 Sen har ju jag och Hemi börjat en tävlingslydnads grund kurs :D Där går det skitbra och Hemi sköter sig galant och bra! Tror han har det efter sin härliga mamma Wilma! <3
Och sen har vi ju köpt en hund till! :D En superhärlig briard till - en liten tik som heter Berger la Motte´s Dominica - men vi kallar henne för Mica, hon är jättegosig och Hemi och Rambo gillar henne - Rambo busar mest med henne och Hemi leker polis och ser till att inget händer hehe :P
Allt annat är bra med oss och vi trivs i snön :P Iaf hundarna haha ;)
Skriver mer någon annan dag - lovar att jag ska bli lite aktivare här igen! :D

Inga kommentarer: