söndag 28 november 2010

Ett inlägg om Hemi!

Här kommer ett inlägg om Hemi också! :) Allt går bra med Hemi och han busar som attans i snön ;) Springer och briardrejsar en massa hehe xD
Som sagt har ju jag och Hemi börjat en grund tävlingslydnadskurs och det går jättebra där, vi tränar mycket om Hemi fattar det mesta :P Han kan ju redan mycket av momenten men han behöver kunna klara av dem med andra hundar + att jag vill lära honom helt rätt så man inte behöver lära om moment för att man trott hur det ska utföras. + att denna kursen inte bara inriktar sig till lydnadstävlingar utan öckså bruslydnaden - vi lär oss hur man gör vissa moment inom lydnadsbiten i brukstävlingar(hoppet mm som är olika från vanlig lydnad). Jag tycker att det är en jättebra kurs och att både jag och Hemi lär oss riktigt mycket! :) = BRA ;)
Annrs så tränar vi mycket på platsliggning,tandvisning,positioner,hoppet och mycket mera! :P

Tyvärr så har jag inga bilder från kursen eftersom att det är ingen som har tid att fota under kursen hehe. :)

Men lägger in två bilder på honom istället när han busar med sina bästa kompisar! :D <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjBAlHPqPsh7oahHzMDZi4kGd37azO02fnrFfX5mHF02hto4DlRZYAXMzE8K_LtP8aUw78jBInvuL_r9pV-4dZAaDEtPWp59Veqex2qTWIyJSmgzqgWWElF5w437mriWh7-eJKg4SBbk5E/s1600/F%25C3%25B6rsta+sn%25C3%25B6n+085.JPG">
* Hemi och Rambo i snön*
*Hemi och Mica i snön*
/Karolin

Inga kommentarer: