tisdag 13 april 2010

hmmm...

Var ute en långrunda med Hemi i eftermiddags/tidig kväll, det gick jätte bra på rundan och han gick i långlinan hela rundan :D När vi var ca 15 min hemifrån var han fortfarande torr och fin(han brukar alltid springa ner i en liten bäck) men helt plötsligt när vi går ut på "ett fält" som det är typ torkade ko skit på eller vad det nu var, så lägger han sig ner och rullar i det!!! :P Kan ni fatta?? ^^ Han tyckte så klart att det var skitkul och inte konstigt med det - men jag, hahah var inte så himla lycklig...så iaf när vi kom hem så blev det rätt upp i duschen ;) inte vill man ha en hund som luktar ko skit..x) Inte vi iaf ;)
Förretsen på rundan som vi gick förbi så ligger det en kogård, och när vi var en bit bort ifårn den så ser jag att det kommer ca 7-8 kor springande - LÖSA..inte är jag så speciellt förvånad egentligen för det har hänt några ggr där innan men ändå hihi :)
Nu är det TV ;P ha det gött ;)

1 kommentar:

Sara o Wimsa sa...

Hej
Jag och Wimsa ska tävla i helsingborg på söndag. Håll tummarna.