måndag 1 februari 2010






*Några bilder på födelsedagsgrisarna - jag vet inte vem av dem som är vem, men det är iaf rätt kull ;)*

Hej igen! Ett tag sedan jag skrev - jag vet..:) men har inte funnits mkt att skriva om. Det har jag egentligen inte idag heller mer än att säga grattis till Alonzo och alla hans syskon som fyller 4 år idag!! :) Alonzo får en hjärtehälsning och de andra sänder jag en "kram" till!

Pamela: Du är den enda jag känner som kan ge en riktig kram - så ge det till Kimba från mig!! :)

Nu ska jag göra färdigt läxan..

Ha det!

2 kommentarer:

Pamela sa...

Tänker på Alonzo :) Kimba har fått en massa kramar i dag! O jag kan även ge Bastian en på onsdag då jag ska ner till de :)

amanda hansson sa...

jag vet att det är för sent att skriva men jag skriver det nu GRATTIS ALONZO OCH KIMBA OCH ALLA ANDRA... älskar dig alonzo!!!!!