onsdag 16 december 2009

SNÖ :)


*Hemi i snön*

*Bus i snövädret*

Hej :D Inte mkt att skriva idag heller men lägger in en bild på hundanr i snön som jag tog för typ 10 minuter sedan :D Och en bild på bara Hemi som äääälskar snö :P Rambo brukar tycka om snö men ikväll så ville han bara in igen ^^ den lilla stackaren <3 Hemi tyckte att det var jättetråkigt att Rambo gick in så han sprang några varv runt poolen sjävla istället medans jag tittade på och busade liiite med honom, hans tassar är inte så roliga att få på en ljusgrått byxben..eller vad tycker ni?;)

Nu ska jag slå in några julklappar - ska ha med mig till skolan inorgon
Ha det !

ps har ni andra också snö? <3


Ja jag kom på att jag får lägga in bilden på hur Hemi såg ut när han kom in också :D
Snöig och vacker :P

1 kommentar:

Pamela sa...

ni har ju snö!!! Jag bor nog för långt söderut :( ingen snö alls. Stackars Kimba som också vill ha briardrejs i snön! Vi har bara slask! Så smal Hemi e över ryggen om man jämför m Kimba, har han börjat äta som han ska igen? =)