tisdag 27 oktober 2009

Järavallen 091027

Idag har vi varit på Järavallen naturreservat och träffat Pamela, Annette(Pamelas mamma),Kimba och Cocos!! :) Så himla roligt var det att träffa dem.
Hoppas att vi kan träffas fler gånger! :D

Här kommer några bilder:
Eftersom att allt ska hänga sig och lagga här idag så får bilderna ligga i den ordningen som den är..bara så ni vet hihi (A) ;)

SÅ KLART SÅ FUNKAR DET INTE ATT SKRIVA MELLAN BILDERNA..:@ Jag får se om det funkar imorgon annars får jag be min kära(?) bror om hjälp när han kommer hem - huvudsaken är iaf att bildena ligger här :) tycker jag iaf ^^

3 kommentarer:

Ewa sa...

släktskap: Hemi's mormor är halvsyster(samma mamma) med Kimba's mamma. Hemi och Kimba har samma pappa.

Pamela sa...

Heej! :D Så himla skoj det var igår!! Tack för en rolig dag o det Måste vi göra om! Stackars lilla Hemi som inte fick busat då heller, Kimba e en sån kärring! =P
Nu fick jag rätt på släktskapet mellan deras mammor också, inte det lättaste o hålla koll på ju xD

amanda sa...

hej karolin vad fin hemi var :D
de andra var okså fina duvet bilderna på när vi va i landskrona
:D:D