fredag 11 september 2009

mår bättre nu!

heej :) har mått dåligt nu tre dagar igen..:( inte kul alls!!. Men som tur är så mår jag bättre nu och har mått lite bättre hela dagen idag.
Matilda åkte till Katarina idag och ska sova där tills imorgon så hon missar lördagen på Sofiero. Men hon får åka och titta på Söndag istället kanske :)
Blir inte så mycket att läsa idag heller eftersom att jag inte har gjort något. Blir väl förhoppningsvis uppdatering efter Sofiero med mycket text och måååånga bilder ;)

Pallar inte skriva mer nu för jag har precis ätit och jag är supermätt + att jag är jättetrött x)

Ha det bra och till alla som kommer på Sofiero imorgon : VI SES ;)

1 kommentar:

Pamela sa...

Så bra, ser fram emot måånga bilder, för ofta skriver du bara att du ska fotografera men blir det så sällan! :P Vi ses i morgon!