onsdag 26 augusti 2009

Träningen med Hemi...

gick superbra!!!! :D:D han är så duktig den stora lurviga busen :P idag var första gången på riktigt länge som vi tränade agility(varit så himla varmt så vi ha tatt det länge lång tid under sommaren med det) och det gick super!.Sen när vi hade haft paus och tränat färdigt agilityn som började det en lydnadskurs som jag och Hemi hoppade in i(för tillfället). Han var duktigt då också men han ville gärna busa eftersom att där var en tervuen som busade med en softis;P så Hemi blev lite avis hihi ;) Kameran låg i väskan nästan hela tiden...jag hade den framme när vi tränade agility men det är lite svårt att både klicka,"handla" och fota samtidigt...blev iaf 4 st bilder - inga bra bilder men dom är kanske bättre än inget.^^ Under lydnaden var det inte ngn tanke på att ta fram kameran för vi var så "inne" i lydnaden hihi x)
*Hemi innan agility ;P*
*Hemi mitt i ett slalomx)*

*Efter lite träning blev det paus ;D*
*Sen lite mer träning;P*
Vet att det inte är några superbilder men så får det vara haha x)

2 kommentarer:

Pamela sa...

Vill man ha en hund m fart - köper man en briard så klart! Det var dte första min ena bruks tränare sa till mig när jag sa vad jag hade för hund xD haha! Fina Hemi!
På söndag ska vi tävla i Tollarp! Det ska bli spännande o se hur det går! :D Fall vi tar vårt LP1 då! :)

Larsson sa...

Hej Karolin!

Tack för ditt besök och självklart får du länka till min blogg!