onsdag 5 augusti 2009

Safari + västgötaspetsbus :)

I Tisdags var vi på Markaryds älg och bison safari, som jag skrev i förra inlägget :) Blev några bilder ;) Men jag lägger bara in EN :D


*Älg på älgochbisonsafarit i Markaryd :D*

Sen idag så åkte jag och Rambo ut till hundcentret bara för att Rambo skulle busa med Fenja :D Han blev såååå himla lycklig när han såg henne, här kommer några bilder :


*Fenja, Rambos västgötaspetskompis :D*


*Rambo och Fenja - matte jag sitter ju fint nu vad gnäller du över ??;)*


*Rambo och Fenja igen, visst är dom söta:)*

*Vaa?!! sa ni något därborta? haha*
Slut för idag haha ;) ha en bra dag:D //Karolin ^^




2 kommentarer:

Cina sa...

Hmmm. Gillar inte älgar...Visst är de maffiga att se på men ....NÄ!
Vilken fin sele ni köpt till Bosse (oj, förlåt..Rambo), Han är ju så fin den killen, Vilken tur att han kan få leka med en västistjej ibland. Ja, det är som jag alltid sag..Han har det så bra hos er.
Idag ska det bli strålande sol, så jag misstänker att ni ligger i poolen och skvalpar....Ha det gott!

Tina och Dalqin sa...

Heej!
Vilka fina bilder, Rambo är en riktig snygging.
Kul att ni hittade till Markaryd, jag och Dalqin bor bara någon mil bort. Vi bor i utkanten av Knäred och väldigt nära den smålänska gränsen. Har ni vägarna förbi någon annan gång, så hör av er, hade varit så kul att träffas. Dalqin hade blivit överlycklig.
Kram Tina&Dalqin