torsdag 30 juli 2009

Heeej!! Ett tag sen jag bloggade x)
Idag kommer det 4 bilder :)
1:a bilden: Min fina smörgåstårta som jag gjorde häromdagen :)
2:a bilden: Hemi tränar stå,lite ruffsig i pälsen för att det blåser+att han ska borstas.Svansen ska dock krokar lite mer eller?
3:e bilden: Hemi tränar stå igen här är svansen bättre tycker jag, men här står han inte så snyggt med ben och kropp..
4:e bilden: Såhär såg solen ut när vi varit ute ett tag,det blev att skynda sig hem sen för molnen bakom den såg inte så värst trevliga ut..;)



Det blev tyvärr inget åka och titta på snapphanefejden..:( vi hade annat för oss (ommålning,städning mm.)som vi kände att det verkligen behövdes + att det kommer fler agilitytävlingar hehe ^^

Häromdagen så var jag,Amanda,Matilda,Rebecka,Fredrik(Rebeckas kille) och Hemi i hembygdsparken :D Det är alltid lika roligt att åka dit där även om man är ung eller gammal ;) Hemi fick syn på "unggrisar" som han gärna ville busa med hehehe ^^ : Grisen grymtade -Hemi sa ett voff - grisen grymtade - Hemi sa ett voff ...så höll dom två på ett litet tag x) vi hade tyvärr inte med kameran så det blev inga bilder..

Var precis ute och skulle fotta Hemi när han står(utställning), inte det lättaste - jag kan säga att det måååste vi träna mer på. Rambo är riktigt duktig på det och han står såå snyggt :) Hemi står snyggt när han väl gör det men vi måste klicka in ordet stå! ^^

Vi har inte anmält till Sofiero än men det är för att vi inte vet om vi ska ställa i rasen eller om vi ska "tävla" i juniorhandling...HJÄLP?? :P

Nu ska jag kolla lite på TV :) Ha det bra ^^


PS Pamela har lagt in bilder på Kimbas(och Alonzos) bror Basitan(tror jag han hette^^) på sin blogg! Gå in och kolla vilken snygging han är ;) DS

Inga kommentarer: