torsdag 9 juli 2009

Havet,hembygdsparken,gosiga vovvar och hundkompisar! x)

Japp nu blir det några bilder att titta på :D för för en gångs skull så tog inte batterierna i kameran slut x) blir lite bilder från det som står i överskriften^^
Skriver inte så mycket mer utan nu laddar jag upp bilderna så ni kan titta istället! :)
HAVET:



*Om jag ska kasta den så vänta snällt först*


*Nu kastar jag-är du beredd?*


*Hemi springer som en dåre och hämtar den till mig igen*


*Sen kom Rambo och snodde leksaken,den lilla bushunden*


*sen jagade han iväg Hemi^^*


*När Hemi var bortjagad så kom han tillbaka och ville leka *

HEMBYGDSPARKEN:


*Alla som var med(förutom mamma som fotograferar^^)*


*Rebecka och Evelina tittar på höns*


*Hemi tittar på en kalkon*


*Rebecka och Rambo*


*Jag och Hemi*

GOSIGA VOVVAR:


*Såhär låg hundarna senare på kvällen<3*


*Gulliga som tusan tycker jag iaf<3*

RAMBOS 2 PUDELFLICKOR:


*Cindy:)*

*Mitzy:)*

Det var alla bilder för idag :) Blev några stycken ;)

Kom faktist på att mankan ladda upp mer än en bild i taget precis..visste inte jag innan x)

Nu ska hundarna ut :P Ha det bra!

FÖRRESTEN: är det någon som ska till bäst i väst??













3 kommentarer:

Sofie sa...

Vilka härliga bilder! Ser mysigt ut när de kelar!! Inte många hanhundar som ligger så. Kram kram

Pamela sa...

Gud så mysiga bilder när de ligger tillsammans. De andra också men gud så gulliga!!!!! Jag ska till bäst i väst :)

amanda hansson sa...

hej vad många bilder på dem när de ligger tillsamans ha en bra dag...