onsdag 15 juli 2009

Besök :)

imorgon får vi besök av Rambos uppfödare Carina!! :)
Det ska bli så roligt att träffa henne igen - och ännu roligare tror jag att Carina tycker eftersom att hon inte har träffat Rambo på jäätteläänge..mer uppdatering och kommer imorgon eftermiddag eller kväll :)
Idag har det inte hänt så speciellt mycket..lite träning med hundarna och sen bara gått några rundor ^^
Den 22-26/7 är det Snapphanefejden (agilitytävling) och vi ska dit och kolla :D vet inte vilken dag men det blir iaf någon av dom 5 ;) Kommentera om ni ska dit :P
Nu ska jag lägga mig - är rätt så trött men jag vet inte vrf hehe x)
Hoppas att alla har haft en trevlig dag :D

1 kommentar:

Agility Vilda sa...

Vilda och jag tävlar på torsdagen, fredagen och lördagen på Snapphanefejden! Vi kommer att finnas på banorna med klass 1

Vi ses kanske!