lördag 20 juni 2009

ingen rubrik idag..

som sagt ingen rubrik idag för jag kommer inte på någon...har inte blivit så mycket hundträning på sistonde..:( har ju inte haft tid nu med skolavslutningen och allt! Slutade ju 9:an x) så det tog rätt mycket tid för betyg och allt hehe ;) jaja det var jobbigt men det var det värt för det blev bra slutbetyg!! ^^

Men nu är skolan avklarad och det är sommarlov så snart kommer hundträningen igång igen!
Igår var det midsommar och jag hoppas att alla hade det kul,bra och trevligt! Det hade vi iallafall här hemma.. x) hundarna hade det jätteroligt och dom sov läääänge(och med längen menar jag extremt länge) imorse;)

hoppsan nu kom det visst gäster..får väl bli ett inlägg senare ikväll också..^^ förhoppningsvis har jag hunnit träna lite med hundarna då:D


Idag blir det två bilder på "mina små" vovvar<3


Hemi-börjar få rätt på svansen nu*


*Rambo-sprang rundor och busade*

2 kommentarer:

Pamela sa...

Underbara Hemi! Anmält till någon utställning här omkring än? ;) Vad har du sökt in för gymnasium då? :D

Sofie sa...

Vilken vacker bild på grabben! Förstår att du längtar till fler utställningar. Kolla korningar för fullt. Kram från ossgra