fredag 22 maj 2009

1-årskalas + "träning" med hundarna^^

Idag så har jag varit på 1-årskalas för min systers barn Evelina!! Det var roligt och Evelina blev jätteglad för paketerna som hon fick :) Det tacksamma(?) lilla barnet ^^

Efter det så körde vi hem och jag tänkte åka ut till Bialitt och träna lite utställning och agility med Hemi. Men kände efter och jag orkade verkligen inte..så det fick bli lite "träning" här hemma istället med båda hundarna,fast inte utställning utan det blev hoppa lite hinder och ta lite tunnel.^^

Passade på att fotta hundarna nu när dom tog det så lugnt (det brukar inte händaxD)

Slänger in en bild på Hemi där han tror att han kan flyga och en bild på Rambo som skuttar lugnt och fint över hindret.

Ha det <3



4 kommentarer:

Pamela sa...

Så härligt, alltså briarder e så underbara! :D I believe I can fly...! :D

Pamela sa...

domaren hette, Eva Liljekvist Borg. Vad heter den ni ska ha? :D

Rebecca sa...

Hej! Jag har inte "gett ut" den än för den är inte riktigt klar :) Men jag skriver nog adressen i bloggen ikväll eller imorgon (:

Chili sa...

Vad kul att Evelina blev så glad. Fast hon är ju alltid glad!
Vad kul att ni ska tävla! Du är ju så flitig med hundarna.:) Ska bli spännande att höra/ läsa om det sen.
Kram!