onsdag 1 april 2009

GLAD!! :)

Ett tag sen jag skrev igen..sorry hehe ^^ men har faktiskt inte orkat pga skolan. Men nu kommer ett inlägg iaf! :) Jag och mamma har börjat gå ut och träna lydnad med hundarna varje kväll!kulkul:) Men som det står i övertexten: GLAD!!!:) så menas det inte med att vi går ut och går utan det är att idag fick vi reda på Hemis höft-armbågs resultat!! ÄNTLIGEN:) Han hade iaf A höfter och ED 0 på armbågarna. det första jag tänkte var:YIPPIE!! nu kan vi verkligen träna på höga grader! :)
Så nu får alla som träna agility se upp för snart kommer Hemi och jag hehe ;) nu ska jag kolla tv ha det bra!^^
(ps slänger in en bild på mig och Hemislemi sen i somras när vi var på kurs^^!<3)


4 kommentarer:

Ewa sa...

Du skiner i kapp med solen idag :D

Pamela sa...

Så skoj!!! :D Alltid lika kul o få såna resultat! Ska bli skoj o se er på tävlingbanorna ;)

Pamela sa...

Det e den 1 maj på helsingborgs brukshundklubb.. Vet inte riktigt vart den ligger =P hade varit kul om ni kom, ta m Hemi i så fall så jag får träffa honom!!

Cina sa...

Grattis till Hemis röntgenresultat!!
Jättekul för er och uppfödaren.
Då är det bara att köra på nu då? Hoppas få se lite tävlingsresultat från er så småningom....

Det var jättekul att få träffa er på Malmöutställningen!! Nästa gång hoppas jag att Rambo kan följa med....Nu var det längesedan jag fick träffa honom.....
kramen!
//Cina