söndag 19 april 2009


*Bild på Rambo och Chickan(min systers killes föräldrars hund)när dom busar! Tycker att den är rolig!*

Hallå!!

Hoppas att allt är bra! :) Själv mår jag jättebra och är superglad!
Anledningarna till att jag är glad är: min mobil fick fnatt innan idag och alla mina foton försvann(inte glad då) men sen fixade min kära(?^^) bror det så dom kom tillbaka!!!GLAD! Och sen igår så var jag i Klippan med Rambo hela dagen nästan hos min syster och henne kille. Vi gick och tittade lite i djuraffären för att det var öppet hus där. Därinne såg vi en irländsk varghund och Rambo som brukar vara lite skällig bara tittade på den och ville gå vidare hehe ^^! Sen idag så var jag och Hemi i Höganäs och gick en runda och där fanns den också "grisar" som man kunde träna lite hopp över så det gjorde vi ju så klart hehe ;)! Sen åkte vi hem och nu på kvällen så gick jag och Amanda ut med Hemi på gräsmattan en bit bort från huset och tränade lite slalom med han där. Det gick jättebra tills han råkade ta sönder en pinne(kopplet fastnade,ville inte ha han helt lös vid vägen)så kopplet åkte av ändå och vi fortsatte att träna. Allt var frid och fröjd tills Hemi fick syn på en "tant" som var mörklädd och han inte visste vad det var..så han var på väg dit för att kolla upp det och jag fick lite panik kan man säga. Så jag skrek HEMI rätt så högt för att vara säker på att han verkligen hörde mig och då vände han på en 5-öring kan man säga hehe ;) då kände jag mig väldigt glad och lycklig!! Så DÄRFÖR är jag glad idag!^^
Imorgon har min skola studiedag så jag slipper skolan! Vet inte vad som händer på förmiddagen(blir väl träna hehe^^) men på eftermiddagen så är det regelgenomgång agility som jag ska gå och lyssna på! Viktigt att veta reglerna ju.Har redan varit på samma genomgång innan men det skadar väl aldrig att höra det flera gånger eller??:) Blev ju långt inlägg idag hehe det var det inte tänkt. Nu ska jag ta en dusch!

Ha det bäst! <3

2 kommentarer:

Pamela sa...

Kan jag förstå att du blev glad för!! :D Sånt gör en så glad, fast jag hade haft svårt för o tro att Kimba skulle ha kommit till mig xD

Cina sa...

Det sägs att hundar har samma kroppspråk, men här ser vi tydligt att så inte är fallet. Hundarna står olika men båda inbjuder till lek.
Vilken tur att du jobbat så mycket med Hemi.....Hade du inte gjort det hade han kanske inte lyssnat på dig. Tack och lov för att det gick bra. Hoppas jag ska få träffa även honom en dag.
Kram på dig Karolin, och fortsätt jobba med hundarna......Lönen för mödan kommer varje gång de lyssnat på dig. Jag är så glad att du valde Rambo. Ni ger honom ett så bra liv. Hälsa lilla mamma!