lördag 7 mars 2009

Längesedan..



Hejhej! Nu var det ett tag sedan jag skrev..har inte orkat skriva faktiskt.:) men det har inte hänt så himla mycket ändå så ni har inte missat ngt ;) men om jag ska berätta lite så kan jag berätta att det gick jättebra på mina nationella prov i svenska :D. Fick VG på läsförståelse och G på uppsatsen.
Igår så var jag på kurs med Rambo och det gick jättebra! Vi tränade mer på inkallning med handen och kontaktövningar. Han är såå duktig den lille busen :D (guldklimpen som Cina vill att han ska kallas^^) Idag har jag inte bestämt mig för ngt som jag ska göra men jag har tänkt mig att det ska bli träning med Hemi och kanske lite med Rambo också :). Vet inte om det blir hundcentret med Hemi eller bara här hemma i byn får se hur det blir. Nu ska jag äta frukost för det har jag inte gjort ännu. Ha det bäst <3

ps. bildvalet pga att jag längtar till sommaren extremt mycket!! :)

2 kommentarer:

Chili sa...

Vad kul att det gick så bra på proven!
Ditt bildval var som vanligt en jättehärlig bild - men någon riktig sommarkänsla fick jag inte... VAR är solen??? Det ser ju svinkallt ut!

Ewa sa...

Jag vet hur kallt det var!! Detta är i Margreteberg, precis utanför Höganäs. Molnen tornade upp sig vid Kullen...Det var en härlig eftermiddag för det var TOMT på stranden och varmt i vattnet.