lördag 20 december 2008

Julkort!

Idag Lördag :) Skulle jag egentligen till väla med Emelie men det blev tyvärr inte av eftersom att hon låg och sov istället! Så det blev en hemma dag istället. Vi satte upp julgranen och jag och mamma gjorde en sockerbits lykta :) Låter konstigt men den blev faktist rätt så fin! Haha

När julgranen var uppe och färdog påklädd så tog jag fram kameran och skulle fota den lite. Då kom jag på att jag skulle kunna göra några julkort för det har vi ju inga egengjorda. Så på med varsen tomteluva på hundarna och försöka få dom till att sitta stilla i typ 5 minuter.INTE lätt hehe. Men det blev väl nått sånär bra tror jag ;) (Lägger inte en bild på det längst ner)

Imorgon ska jag inte göra ngt speciellt förutom om det är fint väder så blir det väl lite träning med hundarna! :) Nu orkar jag inte skriva mer .. Ska kolla lite film!

Ha en God Jul och ett Gott Nytt år! :)


3 kommentarer:

Chili sa...

Vaddå svårt att få dom at sitta stlla? Dom ser ju ut att ha suttit och väntat hur länge som helst på att du ska fota dom! Hahaha
Du kanske ska bli fotograf?
Kram på dig och tack för julkortet!

Cina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cina sa...

avskyr min dator........

Nåja....börjar om från början.....

Om man har så fina och smarta hundar som ni, kan väl det bara bli bra resultat!

Tack för julkortet!

Önskar er alla en härlig jul och ett fantastiskt 2009!

//Cina