lördag 1 november 2008

Avslutning på agilitykurs!

Bild på mig,Hemi och Rambo! (mamma som fotade)

Tjena!!

Idag så var det avslutning på min och Hemis agilitykurs..! Det var väldigt roligt! Förutom att det var så tidigt..Började kl 09.00. Men är man galen så är man ;)
Det var bana idag i och med att det var avsutning.
Jag tog inte hela banan för att Hemi var så jäkla pigg! :S Vet inte vad det var med honom idag. Men det lilla av banan som vi tog gick iaf bra! :)
När jag kom hem så hände det inte ngt speciellt (förutom några gäster).

Lite senare så gick jag och mamma en runda med hundarna :D Det gick jättebra <3>

Nu ska jag äta kvällsmat och sen gå och lägga mig..Upp tidigt imorgon med, ska bort med familjen! :D <33

Ha det bäst !! Karolin <33

4 kommentarer:

Agility Vilda sa...

Hej Karolin!

Vilken fin blogg!

Vi ses på Bialitt.

Chili sa...

Hej Karolin! Fin blogg med jättefina bilder. Man kan ju tydligt se vad du är intresserad av. ;) Skolan...eller hur? Hi hi hi. Hälsningar från din gamla moster <3

Ewa sa...

Hejsan Karolin. Vilken fin blogg du . Kul att du tyckte fotot blev bra :D

Agility Vilda sa...

Filmen på Orkan finns inte än... Det måste vara dagsljus och så måste någon filma oss, men kanske till helgen!

Håll koll, för den kommer!